Studia podyplomowe „Obsługa hiszpańskojęzycznego klienta biznesowego”
Studia podyplomowe „Obsługa hiszpańskojęzycznego klienta biznesowego” realizowane są w trakcie 2 semestrów, podczas których zgodnie z planem studiów Słuchacz zrealizuje 240 godzin dydaktycznych. Celem studiów jest zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na osiągnięcie sukcesu w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, gdzie językiem komunikacji jest hiszpański. Absolwent podniesie kompetencje z zakresu języka hiszpańskiego pozwalające na swobodną komunikację w kontekstach zawodowych, zwłaszcza w szeroko pojętej pracy korporacyjnej w środowisku międzynarodowym (poziom C1). Pozna specjalistyczną terminologię stosowaną w tekstach prawnych, ekonomicznych i biznesowych związanych z jego pracą. Będzie mieć świadomość zróżnicowanych kontekstów kulturowych, w jakich powstają dokumenty i dyskurs będące przedmiotem jego pracy, a także dostosuje swoje komunikaty do konkretnego odbiorcy z innego kręgu kulturowego. Umiejętności te będzie potrafił zastosować w środowisku wirtualnym.
Warunki przyjęcia na studia: ukończone studia wyższe co najmniej I stopnia. Dokument potwierdzający znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2 (certyfikat DELE, dyplom ukończenia studiów licencjackich na kierunku filologia hiszpańska lub równorzędne) lub rozmowa kwalifikacyjna.
Uprawnienia po ukończeniu studiów podyplomowych:
- znajomość j. hiszpańskiego na poziomie C1;
- znajomość terminologii specjalistycznej w zakresie języka biznesu i pokrewnych;
- umiejętność pracy w środowisku wirtualnym, międzynarodowym i międzykulturowym;
- znajomość specyfiki międzynarodowej kultury biznesu oraz kultury obszaru hiszpańskojęzycznego.
Kadra:
- kierownik studiów podyplomowych: dr Bartosz Dondelewski,
- dr Katarzyna Kruk-Junger,
- dr Ágata Cáceres-Sztorc,
- mgr Olga Grzyś,
- mgr Alicja Zapolnik-Plachetka.
Opłaty:
- opłata rekrutacyjna: 85 ZŁ,
- czesne / opłata za semestr: 2200 ZŁ.